Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Ευγενικοί άνθρωποι

Ηλιόλουστο πρωινό και τι καλύτερο, σκέφτομαι, απ' το να τρέξω λιγάκι πριν τις υπόλοιπες εργασίες της ημέρας. 
Ευκαιρία, λέω, μιας και έχω λίγο χρόνο ελεύθερο.
Βάζω λοιπόν τα αθλητικά μου και ξεκινάω.
[...]
Τρέχω. 
Ακούω και μουσική.
Και όλα είναι όμορφα, αυτήν την ανοιξιάτικη μέρα του Μαρτίου.
[...]
Ξαφνικά ένα αυτοκίνητο σταματάει λίγα μέτρα μπροστά μου. 
Φαίνεται πως περιμένει να φτάσω. 
Αναρωτιέμαι αν θέλει κάτι.
Καθώς συνεχίζω τη διαδρομή μου στην ευθεία του δρόμου, το πλησιάζω. 
Τη στιγμή που το προσπερνάω, ο ευγενικός οδηγός με ρωτάει από το ανοιχτό παράθυρο:
-Να σε πάω λίγο παρακάτω;
... (!) 
Συνέχισα (τρέχοντας) την πορεία μου. Φυσικά, αφού είπα πρώτα "όχι ευχαριστώ".
Γιατί είμαστε και ευγενικοί άνθρωποι!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου